Condiții de reclamație
pentru vânzarea bunurilor prin intermediul paginii de internet www.prodoshop.ro

Formular de reclamație 

1. În cazul reclamației unui produs avem rugămintea ca produsul reclamat să-l trimite-ți curățat inclusiv Formularul de reclamație completat cu descrierea problemei, astfel încât să putem procesa reclamația cât mai repede posibil.

2. Bunurile reclamate nu le trimiteți recomandat, pentru a evita problemele în timpul livrării coletului. Bunurile reclamate trebuie trimise prin curier. 

3. Descărcați formularul de reclamație: Formularul de reclamație Prodoshop.ro.

Condiții de reclamație

1. Vânzătorul oferă o garanție pentru Bunuri în conformitate cu reglementările legale generale obligatorii sau pentru perioada specificată în Comandă și în certificatul de garanție, în cazul în care Vânzătorul sau producătorul oferă o garanție pentru Bunurile achiziționate în conformitate cu principii mai stricte decât cele prevăzut de lege. Dacă nu se specifică altfel în Comandă și în certificatul de garanție atașat, perioada de garanție pentru toate Bunurile este de 24 de luni. Perioada de garanție începe din ziua în care Bunurile sunt recepționate de către Cumpărător.

2. Garanția oferită se aplică defectelor de fabricație ale Bunurilor sau altor defecte care nu au fost cauzate de manipularea neprofesională sau neglijentă, utilizarea Bunurilor contrare scopului sau instrucțiunilor sale, a deteriorări mecanice sau uzură normală sau uzură excesivă, dezastre naturale sau efecte ale altor fenomene.

3. La descoperirea unui defect al Bunurilor, Cumpărătorul este obligat să depună
o plângere la Vânzător fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 24 de ore de la descoperirea defectului. Reclamațiile pot fi depuse personal sau prin poșta electronică. Dacă Bunurile au fost livrate cu încălcarea Contractului, Vânzătorul va furniza Cumpărătorului cantitatea de Bunuri lipsă sau va furniza Cumpărătorului Bunuri de înlocuire de aceeași calitate constructivă cu Bunurile comandate.

4. Odată cu reclamația, Cumpărătorul oferă Vânzătorului o descriere detaliată a defectului. În cazul în care defectul nu apare permanent, este necesar să se precizeze clar condițiile în care acesta se manifestă.

5. Vânzătorul decide asupra reclamației imediat, în cazuri complexe în termen de 5 zile lucrătoare. Acest termen nu include timpul necesar pentru o eventuală evaluare specializată a defecțiunii de către un tehnician al unui service autorizat (în funcție de natura bunurilor). Vânzătorul respectiv tehnicianul specializat al serviceului autorizat pe baza inspecției Bunurilor emite un certificat constatator, în care este descris defectul Produsului (indiferent dacă se poate repara sau nu). Soluționarea reclamației nu poate dura mai mult de 30 de zile.

6. Pretenții din defectele Bunurilor:

  1. În cazul în care este un defect care poate fi înlăturat, Cumpărătorul are dreptul la înlăturarea sa gratuită, în timp util și corespunzător prin reparație.
  2. În loc să înlăture defectul prin reparație, Cumpărătorul poate solicita înlocuirea articolului sau, dacă defectul privește doar o parte a articolului, înlocuirea piesei, dacă aceasta nu are ca rezultat costuri nerezonabile pentru Vânzător având în vedere prețul Bunului sau gravitatea defectului.
  3. Dacă este un defect care nu poate fi înlăturat, Cumpărătorul are dreptul de a schimba Bunurile sau de a rambursa integral banii (retragere din Contractul de vânzare).
  4. În cazul în care la Produs același defect a apărut din nou după reparație, sau a apărut un număr mai mare de defecte în același timp, Cumpărătorul are dreptul de a i se schimba Produsul sau de a i se
    rambursa banii în perioada de garanție. Reapariția defectelor după reparație înseamnă o stare în care același defect apare după cel puțin două reparații anterioare. Cel puțin trei defecte reparabile diferite sunt considerate a fi un număr mai mare de defecte în același timp, în timp ce fiecare dintre ele împiedică utilizarea corespunzătoare a Produsului.
  5. Timpul de la aplicarea reclamației până la momentul în care Cumpărătorul a fost obligat să preia Bunurile după finalizarea reparației nu este inclus în perioada de garanție. În cazul schimbului, perioada de garanție începe să curgă din nou de la primirea Produselor noi.
  6. Dacă Vânzătorul sau service-ul autorizat nu repară Bunurile reclamate în termen de 30 de zile, Bunurile sunt considerate ireparabile și se aplică reglementările punctului 6.3 a acestor TCG.

7. Pentru a reclama Produsele trebuie prezentate Vânzătorului: certificatul de garanție al produsului (dacă a fost livrat împreună cu Bunurile), dovada achiziției Bunurilor (factura, chitanța) și Bunurile în sine (dacă natura lui o permite). Cumpărătorul se obligă să predea bunurile reclamate în ambalajul original și complet, inclusiv accesoriile acestora.

8. Reparația Bunurilor reclamate în perioada de garanție va fi realizată gratuit.

9. Drepturile de răspundere pentru defecte ale Bunurilor, pentru care se aplică perioada de garanție, expiră dacă nu au fost exercitate în perioada de garanție.
 
Termenii și condițiile generale pot fi citite AICI

 În Bratislava, ziua 1. august 2014

Produsul a fost adăugat cu succes în coș